dissabte, 7 de juliol del 2007

if I were a rich man..

...dubi dubi dubi dubi dubi dubi dubiduuuu...
Ahir en un sopar a la fresca parlàvem de què faríem si ens toqués la loteria. El R., sempre tan provocador, va dir que es dedicaria a organitzar concerts de la Isabel Pantoja. (en pocs dies seguits he anomenat aquesta dona dos cops en el meu blog, això és preoucupant)
La C. diu que deixaria la feina. la M. amb el seu humor surrealista diu que es compraria molts abrics de pell i que aniria a la missa de les Santes (*)amb un abric de pell, perquè tothom la veiés. Desvariegem sobre algú que l'anés ventant. Ens imaginem l'escena i riem una estona.
El Jordi diu que ens compraríem un veler.
Fa molts anys jo vaig dir com viuria si em toqués la loteria. Deixaria de treballar a aquella escola de música on em feien fitxar tot el juliol, estaria només a l'escola de secundària, i em dedicaria més als fills.
Al capdavall, estic vivint com vaig dir que viuria si em toqués la loteria, o sigui que em puc considerar una persona afortunada.
De tota manera, com que sempre volem més, m'apunto a la idea del veler.
M'agraden aquestes converses intranscendents dels vespres d'estiu. Somniar és gràtis!
I vosaltres? Què faríeu si us toqués la loteria?
(*) pels que no sou de Mataró, us explicaré que l'ofici de les Santes es fa el dia de la festa major de Mataró. És el dia 27 de Juliol, de 10 a 13, la basílica de Santa Maria plena de gom a gom, i una calor que fon les idees... terrible!

6 comentaris:

Francesc xerric ha dit...

dubi dubi dubi dubi dubi dubi dubiduuuu...ja ja ja jaaaa...

Anònim ha dit...

Jo em faria una liposucció i un augment de pit i després juraria que no he passat pel quirofan, que lo meu és bellesa natural

Waipu Carolina ha dit...

Holaaaaaa
Toc, toc
Puc entrar?
Una salutació des de Tarragona

eloi ha dit...

buff... "lo q va pál monje va pál convento" així que... suposo que aniria al "pot comú" dels jesuïtes de la província (serà per això que no hi jugo?)
una abraçada

Maria Escalas Bernat ha dit...

xerric.... ???
Anònim: N'hi ha més d'un (una) que ho ha fet....
waipu: tens la porta oberta....
eloi: comprar un nº de loteria i somniar despert amb què faries és força entretingut... Encara que després s'ho quedi el pot comú!
Per cert... i perdoneu-me la franquesa... Ahir vaig trepitjar una caca enoooorme de gos. Vaig haver d'entrar a un taller de cotxes a rentar-me. El mecànic em va dir que comprés un nº de loteria acabat en 6, i li vaig prometre que si tocava li portaria un pernil.
Es sorteja dissabte...ja us ho explicaré

Cris Ruano ha dit...

Doncs jo acabaria la carrera, marxaria un temps a l'Àfrica i quan tornés aniria a viure fora de casa dels pares, que ja en tinc ganes! :)