dijous, 21 d’abril del 2016

Signatures de Sant Jordi i altres

Encara estic en un núvol, pel recent premi de La Llança de Sant Jordi. Torno a agrair a tothom qui ha votat Abans que el teu record torni cendra. És un luxe, em sento afortunada i agraïda. 
I sabeu, sento que em passen un munt de coses genials, i que no tinc temps de pair-ne una que n'arriba una altra, fa com por i tot. 
Per exemple, avui ha sortit a El Periódico (versió digital) una entrevista. Podeu llegir-la clicant aquí

Demà surto a la televisió de Catalunya, per partida doble: 
Al programa "Els matins de TV3", sortiré en un petit clip, d'uns 30 segons, em sembla. Serà a partir de les 11 del matí.

A la nit sortiré al programa "Tria 33", de canal 33, una entrevista que ens van fer a Josep Maria Espinàs i a servidora. Van voler entrevistar un escriptor que portés moltes diades de Sant Jordi amb algú que s'estrenés. 
No sé com haurà resultat l'entrevista, però va ser una tarda vibrant. Estar al costat del gran Josep Maria Espinàs, i que ell m'aconsellés, va ser un dels molts (i són tants!) regals d'aquesta novel·la. 



També us vull dir els llocs on signaré per Sant Jordi. 
No cal que us digui que estaré contentíssima de poder-vos saludar. 

I finalment, us vull convocar.
El dia de Sant Jordi, aquest blog fa deu anys. 
He estat pensant molt com celebrar-ho... I em sembla que he tingut una bona idea...
Us convoco, doncs, el dia de Sant Jordi. A més de venir-me a veure a les signatures, passeu-vos pel blog, aquest altre punt de trobada, que és on va començar tot. Passeu-vos per aquí, que potser tindreu una petita sorpresa.

3 comentaris:

jaumepubillgamisans@gmail.com ha dit...

Maria, com m'agrada que et vagi tan bé la novel·la. T'ho mereixes perquè l'has treballada molt i t'ha sortit rodona. Que per Sant Jordi firmis molts exemplars i et vagi molt bé. Una abraçada ben forta... de cara a la segona!

montserratqp ha dit...

Quina alegria tanta felicitat!!! Sí, sí...hi passarem.

xavier pujol ha dit...

Segur que t'ho mereixes. Quina sort compartir entrevista amb l'Espinàs. Un gran referent!