dissabte, 23 d’abril del 2016

Regal de desè aniversari

Avui, diada de Sant Jordi, aquest blog fa deu anys, que es diu ben aviat. En tot aquest temps he fet un llarg camí, els nens se m'han anat fent grans, he tingut pèrdues molt importants, també ha arribat molta felicitat a la meva vida, han passat un munt de coses i les he anat gestionant com podia i reflectint aquí. 
He estat pensant en com podia celebrar-ho, tenia moltes ganes de fer quelcom especial.
Al capdavall, però, he decidit fer el que he fet aquests darrers deu anys: oferir-vos els meus escrits. 
Per tant, us regalo un llibre digital, versió epub

Idò deu!
És un recull d'articles apareguts durant aquests darrers deu anys al blog. N'hi ha de tota casta, i espero que us agradi. 
Per descarregar-lo, heu de clicar aquí
Moltes gràcies per acompanyar-me aquests anys. Espero continuar veient-vos.

7 comentaris:

Mercè Solé ha dit...

Doncs moltes gràcies. Nosaltres també hem gaudit molt del teu blog. És un bon regal del dia a dia...

Laia ha dit...

Hola, Maria!!!

Gràcies pel regal, ara me'l descarregaré. Llegir els teus escrits em fa reflexionar i pensar en com m'he d'enfrontar a les diferents situacions de la vida :-)

T'estimo molt, i tant que em seguiràs veient!!! Virtualment i en persona!!! Felicitats dobles!!!!!

Petons,
Laia

Maria Escalas Bernat ha dit...

Mercè, no oblidaré mai que el primer llibre del blog, fou idea teva!
Laia, moltes gràcies per tot!

Anònim ha dit...

Felicitats pels 10 anys! I t’ho diu un que té un blog que fa més de 10 anys que aguanta :P

jaumepubillgamisans@gmail.com ha dit...

Gràcies. Ja me l'he descarregat.

blanca rc ha dit...

Gràcies per poder gaudir des teus articles.
Encantada de conéixer-te

Maria Escalas Bernat ha dit...

Pons007, enhorabona també a tu per la longevitat del teu blog!
Jaume, espero que t'agradi, tot i que molts ja els hauràs llegit!
Blanca, benvinguda per aquí, encantada jo amb que a tu t'agradi!