dimarts, 5 de febrer del 2008

Resoldre amb serenor els conflictes

Ho llegeixo al blog del Sergi d'Assis. Precisament avui m'he trobat amb un conflicte quan no me l'esperava.
Intento mirar-lo amb serenor, relativitzar-lo. Refredar-ho. Pensar en quines opcions tinc. Acceptar que no podré sortir-me'n sense quedar malament amb uns o altres. Acceptar que les coses extres que has fet no compten tan com els errors que suposadament has comès.
Se que avui nit em costarà dormir.
No em van ensenyar a discutir, a no estar d'acord, a lluitar pel que penso que em correspon, a dir mitges veritats per quedar bé i nedar i guardar la roba.
No en se, de viure en conflicte. No em sento còmoda quan discrepo amb algú.
Per això, moltes vegades abaixo el cap i faig mutis. Però ara no puc fer-ho.
He d'afrontar el conflicte. Capejar-lo. Asseure'm a parlar i defensar el que em sembla just.
Espero saber-ho fer amb serenor.
Vull aprendre'n.
Aquesta nit em costarà dormir. Els que vulgueu, pregueu per mi.

3 comentaris:

Sergi d'Assís ha dit...

Maria, els meus millors desitjos per a tu en aquesta prova!! Sí, jo donava gràcies per aquells qui saben resoldre els conflictes amb serenor. Però en aquestes coses, tots som aprenents!! Una abraçada!

Anònim ha dit...

Rezo por ti y deseo que en estos momentos te sientas especialmente acompañada por Él.¡Ánimo!

Un abrazo muy cálido.
Catimar.

Anònim ha dit...

Som uns alumnes teus de ESO el video es molt bo cosa que no ens pensavem surtin de tu, jajaja. No es broma ets una profe molt enrollada, et saps comunicar am els demes faciment, ets molt graciosa...

adeu MARIA!!!!Una abraçada!!