dilluns, 16 d’abril del 2007

Un post una mica frívol

Darrerament estava molt profunda: entre la quaresma, la pasqua, la mort de la tia... no em sortien coses "light".
Faig ara un esforç
Una amiga m'explica que ella no vol "estar" prima, sino "ser" prima. És un concepte ben diferent. Vaig escriure fa temps un post sobre els esforços que fem per arribar a un ideal de bellesa que mai aconseguim, perquè ja se n'encarreguen de fer-nos sentir malament sempre .
A mi m'ha recordat aquest anunci de Nike:

És un puntet frívol, ma non troppo. El vaig trobar en el blog dels oients de versió Rac 1, que m'agrada molt.

1 comentari:

Anònim ha dit...

una mica heavy si que és. però tal i com dic sempre un quiròfen té el mateix aspecta que un obrador on fan botifarres de porc. lo de la mortadel.la ho he trobat molt encertat. vols dir que no és tal qual??
lulu