dijous, 24 d’octubre del 2013

La novel·la

Tant de temps parlant-ne, enterrant-me a escriure-la, documentant-me, fent filigranes amb el temps lliure...
Estic acabant-la de corregir, de fet aquest cap de setmana m'escapo de casa per intentar donar-li el toc final, i té un títol encara provisional, que em fa dubtar per llarg però que m'agrada prou.
Ara comença a ser hora de deixar-la volar. De què això que ha estat tan meu, sigui ofert als altres. 
El proper dimecres, dia 30, llegiré un petit fragment (només 2.200 paraules!) a la biblioteca Bonnemaison (C. Sant Pere més Baix, nº 7, de Barcelona) Serà a les set de la tarda, en ocasió de la primera sessió de la temporada de les Lectures al Jardí.
Si voleu tenir més informació, podeu clicar aquí.
Em faria molta il·lusió que m'hi acompanyéssiu, i que diguéssiu la vostra, al debat que es farà després.

2 comentaris:

jaumepubillgamisans@gmail.com ha dit...

Maria: Endavant amb la novel·la i molta sort. Segur que serà interessant després de tanta feina. Ens deixes amb la intriga del títol... Haurem d'esperar.
Una abraçada

Maria Escalas Bernat ha dit...

Moltes gràcies, Jaume!
Estic pendent de comprar el teu llibre!
Vinga una abraçada