dilluns, 5 de març del 2012

Pols som, i pols tornarem.


Obligat veure aquest vídeo, (els subtítols es poden carregar si cliqueu a l'enllaç vermell petit que posa CC i trieu l'idioma que us vagi bé)
Deixeu-me explicar-vos una experiència personal: fa poc em vaig trobar amb un problema que m'angoixava. Força. I no em veia amb cor de superar-ho.
I tinc un ordinador nou, amb la pantalla força gran, i el fons de pantalla és una galàxia.
I vaig mirar-ho detingudament, vaig respirar a fons unes quantes vegades, i vaig donar gràcies per estar aquí, i vaig pensar que, sabeu? realment tinc un problema. Però davant l'univers immens, la meva angoixa era d'una insignificança francament ridícula.
Aquest vídeo, això de pensar que som part de l'univers, i que l'univers és part de nosaltres, que els nostres àtoms formaven part d'estrelles… deu ser la manera moderna de dir que estem en comunió amb Déu.