dimarts, 5 de juliol del 2011

Un regal musical

Fa cinc anys i escaig que escric en aquest blog i encara no m'heu sentit tocar mai l'oboè.
Avui, si voleu, podeu fer-ho.
Dissabte passat vaig tocar en el concert de Sant Zenon, a Arenys. La obra que us penjo ara és la penúltima d'un concert esgotador. Hi ha alguna errada, una d'elles bastant garrafal, que sentireu de seguida, la qualitat del so no és òptima, però tinc ganes de compartir-ho amb vosaltres.
Aquí us deixo, doncs, amb el fantàstic Bach. És un duet de la seva cantata "Wachet auf, Ruft uns die Stimme" (nº 140) "Mein freund ist mein".
Dirigeix Jordi Lluch, els solistes són Susanna Crespo i Jordi Boltà.

4 comentaris:

Assumpta ha dit...

Jo sí t'havia sentit una vegada :-)

Fa temps vas dir que havies tocat en un concert determinat i ho vaig buscar, i em va agradar... igual que en aquesta gravació (que m'ha costat molt d'escoltar perquè es tallava constantment... al final ho he pogut sentir bé) Molt maco, molt. Gràcies per compartir-ho!! :-)

jaumepubillgamisans@gmail.com ha dit...

Maria: M'ha semblat molt bonic el concert i, per suposat, que encara busco l'errada. Com quw no hi entenc gens, només puc dir que m'ha agradat i que m'ha semblat molt bonic.
Abraçades

ahmed ha dit...

Given that bed bugs became just a widespread public health nuisance during the seventeenth and eighteenth centuries, it stands to reason that the first private-owned company to combat bed bugs was formed in 1690 in Great Britain.شركة مكافحة حشرات
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة مكافحة الصراصير بالرياض

Sophie Grace ha dit...

I could not understand this post but undoubtedly your content is really good.I can learn professional from this.Thanks for sharing this.picbear