dilluns, 25 de juliol del 2011

Indignats?

On són els indignats? Estic al·lucinant amb la obscenitat dels fitxatges futbolístics. Com és que ningú es revolta? Com és que no hi ha una revolució? Com és que a cap cadena de ràdio ni a cap article de premsa escrita hi ha una mínima crítica a aquesta orgia indecent?
Tanta, tantíssima gent culé d'idees semblants a les meves, com és que no denuncien la immoralitat de tot plegat? Com és que per a això SI que hi ha diners?
Cada vegada em sento més marciana.
Això és esport?

3 comentaris:

Assumpta ha dit...

Les teves mateixes paraules deia fa pocs dies el meu marit... però sembla que aquests estan "blindats"... ufff

Pau ha dit...

Tens molta raó però... fa tants anys que dura, que no en fem ni cas. Modestament, prefereixo ignorar-ho. Ni un segon del meu temps, ni un cèntim dels meus diners per a aquests lladres.

Martha ha dit...

Avui he aprofitat per posar-me al dia! Doncs tant indignant és pagar una burrada per un jugador, com per unes sabates caríssimes o una mansió de 15 banys. Però a diferència dels cotxes oficials, els viatges en business per anar a la cantonada, el finançament a les caixes o el viatge del Papa, el futbol es financia amb diners privats i si es poden pagar és perquè hi ha molta gent que s'hi deixa fortunes. No pas jo! Jo em puc queixar de l'ús que es dóna als meus impostos, en com es gestiuona el material escolar que jo pago, però amb el que es gasta un altri els diners... ho puc trobar inmoral, però al cap i a la fi, no són els meus diners!