divendres, 31 de desembre del 2010

Els llibres de 2010

L'any passat l'Assumpta va fer una llista dels llibres que havia llegit. Vaig pensar que seria una bona idea, i he apuntat els llibres que he llegit aquest 2010.
Aquí en teniu la llista:
- Viatge d'hivern. Jaume Cabré
- Contes complerts. Truman Capote
- Ocho años de silencio. Raquel Franco
- Cain. J. Saramago
- La carretera. C. Mc Carthy
- Crida a l'amor. Eduard Punset
- Los anónimos de la guerra de cuba. Emilio Vivar
- Miracle a Llucmajor. Sebastià Alzamora
- Fin. David Monteagudo
- Farenheit 451. R. Bradbury
- Luisito, una història d'amor. Susanna Tamaro
- Mai no és tard. Jordi Cervera
- El reflejo de las palabras. Kader Abdolah
- Tot el que podriem haver estat tu i jo si no fossim tu i jo- Albert Espinosa
- Els homes que no estimaven les dones. Stieg Larsoon.
- La noia que somniava un llumí i un bidó de gasolina. Stieg Larsoon.
- El món groc- Albert Espinosa
- La princesa en el palau de les corrents d'aire. Stieg Larsoon.
- La sal de la vida. Anna Gavaldà
- El violoncelista de Sarajevo. Steven Galloway
- De què parlo quan parlo de córrer. Haruki Murakami.
- Cuentos de Eva Luna. Isabel Allende
- Vita Brevis. J. Gaarder
- Temps difícils. Charles Dickens
- Lolita. Vladimir Nabokov
- Charlie i la fàbrica de xocolata. Roald Dahl
- Córrer per ser feliç. Arcadi Alibés
- Pa negre. Emili Teixidor.

L'Assumpta, com que s'ho curra més, té la llista en colorines diferents depenent de si ho ha llegit en català o en castellà, o si l'autor és home o dona. Però jo tinc un pollastre al forn i molta feina encara, o sigui que us ho deixo així.
A la propera persona que em miri amb cara sorneguera i em pregunti què faig sense televisor, l'enllaçaré a aquesta pàgina.
Ah! i bona entrada d'any!

4 comentaris:

Catalina Cerdó ha dit...

Primer són unes que les altres... ;)
Molts D'anys i molt Feliç Any Nou!

Assumpta ha dit...

Aaaai!! què faig taaaard! :-))

Que hem estat uns dies a casa la meva germana i varem tornar ahir a la nit... Ara estic repassant i ja "sospitava" que trobaria aquesta llista :-)

No tens tele? :-) Una de les persones "del món" més intel·ligents que conec, tampoc té tele... potser m'ho hauré de plantejar hehehe

Bona llista... llarga llista! Quan veig que persones que treballeu fora, que teniu fills, que feu força activitats... teniu aquestes llistes, us aplaudeixo :-)

És més o menys com la meva, però és que jo tinc moooolt de temps...

No coincidim en cap!! :-) Però n'hi ha un que l'han llegit molts blogaires que és "El món groc" i he llegit opinions diverses... Què t'ha semblat? :-)

Maria Escalas Bernat ha dit...

Ventafocs, molts d'anys també a tu!
Assumpta: quan vaig marxar de casa els pares no tenia diners per la tele, i quan vaig tenir diners vaig veure que no em calia.
El món groc era una relectura, perquè el volia regalar i vaig voler repassar-lo.
A mi em va agradar, tinc molts amics als quals podria considerar grocs. Em va semblar un llibre que et deixa amb bon gust de boca, amb ganes d'assaborir la vida. Tampoc no et canvia la vida, però et deixa bé. L'altre llibre que vaig llegir d'Espinosa, "tot el que tu i jo hauriem pogut ser si no haguéssim estat tu i jo" em va decepcionar moltíssim, i no perquè esperés una segona versió del món groc, sinó perquè és una novel·la que penso que li falta molta feina.

Assumpta ha dit...

Gràcies!! :-)

(Quan jo em vaig casar tampoc teniem diners per la tele... però... ehem... tan aviat com varem poder la varem comprar... i és que... ufff... els partits del Barça, vists a casa, des del sofà, amb el marit... tenen un encant especial) ;-))