dimarts, 26 de gener del 2010

El Do


A vegades hi ha casualitats que donen imatges divertides.
Avui anava a començar la classe a 1er d'ESO quan un alumne em diu "Maria, hi ha un do a la pissarra"
I és que al descampat de davant l'escola hi havia un cotxe al qual li tocava el sol i reflectia a la nostra finestra, aquesta casualitat unida al cap d'un alumne recolzat al marc de la finestra donava aquesta imatge tan suggerent. Talment un "do" imprès màgicament a la pissarra, just abans de començar a fer la classe de música.
No he pogut resistir la temptació de fer la foto.

5 comentaris:

Manel ha dit...

Molt simpàtic aquest Do, un afegit més a la tendresa i la creativitat del blog tan bonic que fas. Feia dies que no passava, no sé com m’ho permeto. Gràcies per tot el que comparteixes.

Mar, Pepe, José Manuel y Sofía ha dit...

Doncs és molt xulo, aquest Do.

i tu també tens el Do de captar la Màgia Quotidiana.

Una abraçada,

Mar

Silvia ha dit...

Hola Maria,
sóc la Sílvia del curs de literatura. Tens un blog molt txulo, jo també tinc un blog i una web i tot (la feina que porta!). El blog no l'actualitzo tan sovint com voldria, a veure si m'hi poso. Només volia deixar constància del meu pas per aqui.
Per cert, conec bastant Mataró perque vaig estiuejar 25 anys a Premià i hi anàvem sovint.
Ens 'veiem', guapa.

Anònim ha dit...

Maria, en Martí ens ha deixat. Estic trist, estic una mica orfa.
Joan Carles.

Assumpta ha dit...

Jajajaja és boníssim!! :-DD

Aquest alumne tan simpàtic deu haver estat content de veure que la professora feia una foto del "do" que ell havia trobat :-))