dilluns, 8 de juny del 2009

La p. fira

Ahir a les dues de la nit desmuntaven la fira a cops de martell. Vaig trucar dos cops a la policia local, i em van dir que tenien permís per desmuntar la fira, però que ho havien de fer sense fer soroll. (?)
Us imagineu desmuntar la muntanya russa silenciosament? Apa! crits, cops de martell, transformadors encesos a tot drap...
Em vaig adormir a les tres, encara picaven, i jo tenia una sensació de indefensió i "recochineo" per part de la policia local. Van passar de mi. Els va fer mandra anar a dir res.
Em pregunto, si avui em poso a tocar el piano a les tres del matí, si tindran pebrots de venir a dir-me que no deixo dormir als veïns.
Perquè un altre sensació que tinc és que amb segons quins sorolls s'és més condescendent que amb altres.
I que consti que no em queixo de la fira, eh? Quan vam comprar el pis ja sabíem que tindríem la fira davant. Em queixo que any rera any, els firaires desmuntin per la nit sense cap respecte ni consideració cap els que l'endemà hem de treballar. I que cada any avisi a la policia i no facin res. Sembla que com que ells han d'estar de guàrdia tota la nit, els sigui igual que els altres no descansem.