dimecres, 12 de novembre del 2008

Ara

Avui faig trenta-nou anys. Això comença a fer vertígen, però sabeu què?
"que me quiten lo bailao!!!!"
Han estat trenta-nou anys ben assaborits, ben intensos, amb moltes coses per les quals donar gràcies.
I el dolor m'ha fet forta, però no m'ha endurit.
Gràcies a tots els que m'acompanyeu en el dia a dia, des de prop o des de més lluny.
Espero poder continuar molt temps donant murga!

"Cayeron mis alas y yo no me rendí,
así que ven aquí:
Brindemos, que hoy es siempre todavía, "

(Ismael Serrano)


Ah! i gràcies als ràpids que m'heu felicitat ja en l'anterior post. Això és eficiència!!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Per molts anys! però lo bailao que no t'ho quiten.

vladimir

Ramon Bassas ha dit...

Maria
Per mols anys. Bailas?

montserratqp ha dit...

Per molts anys i que els que venen et siguin igual d´intensos o més.

Anònim ha dit...

Et desitjo molts d'anys en aquest dia tan, tan precios!!!!!

Catimar.

Maria Escalas Bernat ha dit...

Gràcies, Vladimir, Ramon(tu estàs "en capilla", eh?, Montserrat... I tots els que per telèfon, amb facebook o amb sms m'heu felicitat.
I Catimar, realment és un dia preciós. Felicitats a tu també. Una abraçada, i que ho puguem celebrar tots

Silveri Garrell ha dit...

Maria: felicitats i que segueixis donant revolució a la Blogósfera.

Mercè Solé ha dit...

Amb retard, però per molts anys... L'any vinent hem de fer festa grossa (o aquest, que tampoc no passa res)

Assumpta ha dit...

Moltes felicitats!!! :-)

Manel Filella ha dit...

Idó...Felicitats...nosaltres, saps, l'assumpcio i jo aquesta any també n'hem fet 39...però de casats...mirarem de celebrar un xic més l'any vinent(els 40) perquè això dels 50...ho veig massa llunyà i segurament celebrant-los en un altre indret...jeje.
Mane