dimecres, 24 de maig del 2006

Regals inesperats

Diuen que els millors petons són els robats, i les millors mascotes les trobades, no ho se, però sí que penso que els millors regals són els que no t'esperaves, i avui me n'han fet un.
L'Àngels m'ha regalat el llibre "....aunque de noche", un recull de poesies escrites per la germana Cristina Kaufmann, que van editar les mateixes monges el març del 89.
Són poesies escrites en català, castellà, francès i alemany. Diu l'Àngels que ja els queden pocs exemplars, i que potser es decideixin a tornar a editar-lo, així ho espero.
Molts ens hem sentit atrets per aquesta gran dona. Personalment vaig viure la seva mort com una pèrdua, tot i que no teníem una relació directa. Em va passar el mateix l'estiu passat, quan el germà Roger de Taizé va ser assassinat. És com si es perdessin els referents.
N'haurem d'anar buscant uns altres. El panorama, però, és decebedor.
 
 

1 comentari:

Ramon Bassas ha dit...

Maria
Jo el vaig ciomprar deu fer iun parell o tres d'anys- Val la pena.
RB