dimarts, 8 d’octubre del 2019

Lectures comestibles


Vull aprofitar aquesta finestreta per fer-vos una proposta, a veure si ens podem saludar cara a cara, a part de per per les xarxes.

Suposo que heu sentit parlar de les lectures comestibles, els sopars que organitzen les Ada: Ada Castells i Ada Perellada, al Semproniana, el restaurant d'aquesta darrera. 
En aquests sopars, l'Ada Perellada s'inspira en un llibre i ofereix un menú inspirat en ell, i es fa un col·loqui sobre el llibre. 
Doncs bé, dimarts 29 d'octubre a les 20.30 el Lectures Comestibles serà sobre Sara i els Silencis, i em fa moltíssima il·lusió. Si voleu venir, heu de reservar, doneu-vos pressa, que hi ha poques places.
 https://semproniana.net/ca/product/lectures-comestibles/

3 comentaris:

Helena Bonals ha dit...

Maria,

Jo vull venir i ja els ho he dit, però com a molt em deixen marxar mitja hora abans de la feina, a dos quarts de nou, potser arribaria a misses dites.

Helena Bonals ha dit...

Ja m'hi he apuntat! El meu pare, si pot llegir el llibre, també vindrà.

Maria Escalas Bernat ha dit...

Ohhh! Fantàstic! Espero que ens veiem!