dilluns, 22 d’abril del 2019

Signatures de Sant Jordi

Com ja sabeu els que llegiu el blog, aquests dies estic en bastanta baixa forma, degut a problemes d'estrés que han acabat afectant la meva salut. 
De totes maneres, viuré el dia de Sant Jordi el més intensament que pugui, tot i que només signaré per la tarda. 
Si em voleu venir a saludar a Barcelona, estaré molt contenta. 
Estaré 
de 16 a 17: Pare Manel (Rambla Catalunya-Gran Via)
de 17 a 18: Punt i A part (Rambla Catalunya, entre València i Mallorca)
de 19 a 20: FNAC Illa


Moltes gràcies a tots els que esteu recomanant la novel·la. Els que publiquem tan lluny de Sant Jordi patim un silenci mediàtic força important, a la campanya de Sant Jordi, i depenem força de la gent que ha llegit el llibre i el recomana. Sara i els Silencis és una novel·la molt de pluja fina: va escampant-se, enamorant als lectors. L'altre dia, una senyora pel carrer em va aturar i em va abraçar. Em vaig sentir tallada i commoguda a parts iguals, i no vaig saber contestar més que un "gràcies" que em queda molt pobre. 
Aquí, doncs, deixeu-me dir un GRÀCIES enorme, per estimar aquesta història, fer-vos-la vostra i escampar-la arreu. 

5 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Molta sort i molta salut. I si va acompanyat de moltes vendes, millor.

Helena Bonals ha dit...

Jo treballo durant la tarda! Que vagi molt bé!

Unknown ha dit...

Bon día desde Ciutat, he comprat el teu llibre, per cert recomanat pels llibreters. Desitjar-te molta Salut
i un gran volum de vendes. 👌🎗️🎼🙏

Unknown ha dit...

Hola Maria!
Avui t’he trobat, i m’has endinsat amb el teu entusiasme al que podria ser la lectura de Sara i els silencis i la teva manera de fer i de dir m’han captivat!!!
Bé, segurament el gaudiré i espero que vagi molt bé! Recolzament màxim!
Nerea

Maria Escalas Bernat ha dit...

Xavier i Nerea, ha estat un plaer parlar amb vosaltres!
Helena, Ha anat molt bé. Ens veurem en una altra ocasió, segur!
I a tu, que has comprat el llibre a ciutat... esper que t'agradi!
Una abraçada a tothom. Ja sabeu que no estic en el meu millor moment, i aquest feed-back em fa molt feliç