dimarts, 13 de novembre del 2018

Sara i els Silencis continua fent soroll

Hola a tothom. 
La feina se'm menja, i és una llàstima, perquè massa sovint tinc la impressió que no assaboreixo intensament tot això tan fantàstic que m'està passant. Em sento com un infant davant d'una taula plena de dolços: m'atabalo perquè no sé quin triar. 
Bé, la cosa és que Sara i els silencis està fent molt, molt soroll, i n'estic molt contenta. 
Potser heu vist notícies a Última Hora de balears, o a l'Ara, o a les llistes de més venuts que cada dijous surt al Diari de Mallorca, o a  premsa local (aquí un article del Tot Mataró i un altre del Capgros també aquí)

Aquests dies, si escolteu Catalunya música, podeu escoltar al programa Tots els matins del Món fragments de la novel·la llegits magistralment i enllaçats amb música. 
Quan els tingui tots, penjaré tots els podcast junts, esteu-ne pendent. 
I bé, que tinc presentacions durant tot el novembre, i em faria il·lusió, molta, que vinguéssiu a veure'm. 
Us poso la llista. Si sou lectors d'aquest blog, identifiqueu-vos, m'encanta saludar gent que em coneix de fa tant temps. (ah! i no em renyeu, teniu raó, fa temps que he baixat el ritme de publicació del blog... però és que no arribo a tot!)
Les presentacions d'aquest novembre seran:
Dimecres 14 a les 19: Girona, llibreria 22.
Divendres 16, a Palma. Llibreria Lluna a les 19 h
Dissabte 17 a Campos, a la seu de l'Obra Cultural Balear, a les 19 h
Dimarts 27 a Badalona, a Saltamartí a les 19 h.

Vindreu? Em fa moltes ganes de veure-us!