dimecres, 12 de setembre del 2012

Començant el curs

Hi ha cursos que costen més de començar que altres, i aquest és un dels difícils. No dic que no tingui ganes, en tinc, i moltes. Només que emocionalment estic molt tocada per massa coses.
Però sabeu què? els meus alumnes, els adolescents vibrants que avui rebré a 1er B, no en tenen cap culpa.
O sigui que faré el cor fort, i m'implicaré i els donaré el millor de mi.

I potser alguns dies seran aspres. Però nostres alumnes es mereixen el nostre alè, el nostre entusiasme, les nostres ganes d'obrir-los a la vida.
Va. Som-hi tots!

Us deixo amb una audició del cantània de l'any passat, on hi va participar el meu fill Miquel. Una d'altres mil activitats que fan les mestres, invertint-hi moltes hores per tal que els nostres nens tinguin un ensenyament de qualitat.