dijous, 6 d’octubre del 2011

Steve Jobs

Avui deia als meus alumnes d'ESO que Steve Jobs ha canviat el món. I que ho ha fet sense fer guerres.
Els meus alumnes sabien que era "l'inventor de l'Iphone i l'Ipad". Però va més enllà. El concepte ordinador personal és seu. Posar la informàtica al servei de tots ha estat idea d'ell, potser hauriem d'agrair-li també tot el que ha vingut després: a tots els que tenim a casa un ordinador, aquest senyor, en certa manera, ens ha canviat la vida.
Aquest discurs em sembla que ja el vaig penjar en el seu dia, però tinc ganes de tornar a compartir-lo.
Descansi en Pau.
I gràcies per tot.

1 comentari:

Sir 6,14 ha dit...

Es cert, aquest home era molt més que un crack de la informàtica. Jo també he penjat aquest matí aquest mateix video. Es tota una lliçó magistral de què vol dir viure. I més cert encara, amb aquestes paraules explica que el "canvi de vida" que ell aporta va més enllà de tenir un PC a casa.

Jo sóc de Windows de tota la vida. Però segur que quan es mori Bill Gates no serà recordat com Steve Jobs.

Adéu, gran home!