dilluns, 15 d’agost del 2011

Coses de famíla

Us proposo un joc estival.
Mireu la vostra família, en el concepte més ampli, i compteu, en dues o tres generacions, quantes d'aquestes coses heu tingut:
1. Un gos que es diu Xispa
2. Un tiet/tieta capellà/monja
3. Un cunyat que hi entén d'ordinadors
4. Algú amb sexualitat dubtosa.
5. Un parent que hi entén de tot
6. Fotos de paelles o fideuàs
7. Anècdotes que s'expliquen tres o quatre vegades l'any
8. Algú molt patós.
9. Una foto d'algú que no saben ben bé qui és
10. Algú que es va haver de casar a corre-cuita.
11. Un tiet o tieta fadrí
12. Algú que quan els vells van necessitar ajuda va desaparèixer
13. Algú descaradament afavorit (per cert, moltes vegades aquest coincideix amb el punt anterior)
14. Joves que comencen a conduir amb el cotxe de la mare
15. Algú que va morir de cop, i algú a qui li va costar massa morir
16. Gent que no recorda mai cap acudit, i gent que no para d'explicar-ne
17. Un avi/àvia que li agrada molt explicar sempre les mateixes batalletes, i uns néts que no gosen dir-li que ja ho han sentit mil vegades.
18. Un secret

4 comentaris:

Sir 6, 14 ha dit...

Sempre he pensat que sóc una mica estrany... Bé, a mi m'ha sortit:
SÍ: 6
NO: 12.
El 17, clavat!

Anònim ha dit...

ppppppppppppppppppppffffffffff

Mar B. ha dit...

Fa un temps que et segueixo llegint el bloc i m'agrada moltíssim.
També tinc una filla que té 2 nens.
Anem a "coses de família" Jo en tinc
5 de SÍ i 12 de NO, coincideixo amb el 1er.comentari. El 2on. no l'entenc
aquest ppppffff... és que n'ha trobat molts o cap?

Maria Escalas Bernat ha dit...

Sir 6,14... no ets estrany... ets... original!!!
Anònim: ?
Mar B. Moltes gràcies, passa't per aquí sempre que vulguis seràs ben rebuda. I no, jo tampoc se què vol dir l'Anònim.