dissabte, 25 de juny del 2011

Vint anys sense el Bartolo

Just després de Sant Joan, el Bartolo, com tantes vegades havia fet, ens va descol·locar. Sen's va morir quan no tocava. I nosaltres ens vam quedar muts i incrèduls. No pot ser, no pot ser. Encara ara, vint anys més tard, molts cops penso que no pot ser. Avui ens retrobarem a la seva parròquia, Maria Auxiliadora. Anirem a missa a 3/4 de vuit. Després ens quedarem als locals, cada u dura alguna cosa de pica-pica, els que encara teniu guitarres porteu-ne. El recordarem cantant, rient, xerrant i pregant. Com si no.

4 comentaris:

joanfer ha dit...

Després de vint anys, encara el seguim recordant. Això ens demostra el gran amic i la gran persona que va arribar a ser...
Espero que hagi anat bé l'homenatge, m'hagués agradat molt assistir...
Petons!

Sir 6,14 ha dit...

Em va agradar molt ser-hi. I vaig gaudir de la trobada de després, intentant reconèixer, després de 20 anys, aquells que amb prou feines vaig arribar a conéixer aleshores. Amb molts, ni tant sols vaig parlar, en aquell temps. Llàstima -vaig pensar- deixar escapar coneixençes que amb el temps es podien haver convertit en amistats. Però encara que era moment de recordar, mai és temps de "mirar enrera". Vaig gaudir molt. Gràcies a tots! I especialment a tu, Maria, que malgrat tot, no em vas deixar escapar!

ahmed599 ha dit...

The simplest and greatest impact that can be on your home is to get some dam or silicone and find many cracks and crevices that you can find and seal.شركة مكافحة النمل الابيض بحائل
شركة مكافحة حشرات بحائل
شركة رش مبيدات بحائل
افضل شركة رش مبيدات

Sophie Grace ha dit...

wow, great, I was wondering how to cure acne naturally. and found your site by google, learned a lot, now i’m a bit clear. I’ve bookmark your site and also add rss. keep us updated. Visit site instastalker to find top idols on instagram.