dissabte, 12 de març del 2011

L'alegria


L'Alegria, amb Pep Plaza from RevistaValors on Vimeo.

Fa uns mesos el Joan Salicrú em va demanar de participar en un programa de Valors, per parlar amb el Pep Plaza sobre l'alegria.
A més del bombardeig d'autoestima que és que algú et digui que han pensat en tu pensant en el concepte "alegria", participar en aquest programa va ser molt interessant. En només mitja hora ens va donar temps a dir moltes coses, en Pep Plaza és una persona molt amable, em va agradar molt conèixer-lo.
Aquí teniu el programa. Jo surto a partir del minut 5.
(ara és quan els que seguiu aquest blog i no em coneixeu personalment al·lucineu de la veu de pito que tinc...)

5 comentaris:

Jaume Pubill ha dit...

Maria: M'ho he passat molt bé veient el vídeo. Tots plegats heu dit coses molt interessants. Una abraçada

Assumpta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Assumpta ha dit...

Doncs m'ho he mirat tot... i ho he trobat força interessant ;-)

Molt maco el xiquet del treball (ah, i no té la lletra tan horrible com dius!! pobreeet jejeje a veure si li poses bona nota)

I no tens veu de pito! :-))... Després de llegir-ho estava esperant una veu tipus "xisclet" i tens una veu en un to absolutament normal, clara, amb molt bona dicció...
Per cert, que pensava que tindries accent mallorquí, però ja veig que no (ja veus si he pensat coses!! jeje) ;-))

Molt maco en Pep Plaza... m'ha semblat que ha de ser molt bona persona, proper, gens "star" ;-)

Maria Escalas Bernat ha dit...

Gràcies Jaume
Assumpta: El que passa és que no estic avesada a sentir la meva veu.
Ah! i l'accent mallorquí només em surt quan estic realment enfadada.

Assumpta ha dit...

Això ens passa a tots... no sé... suposo que quan parlem, en "sortir" la veu de nosaltres mateixos, la forma en que la "sentim" és diferent a com arriba als demés.
Si alguna vegada ens podem escoltar en una gravació se'ns fa raríssim :-))

Uuuui!! Llavors millor que no surti aquest accent... si ha de significar que estàs molt, molt enfadada!! :-))