dissabte, 24 d’abril del 2010

Aniversari

La mitjana de supervivencia d'un blog sol ser de dos anys. Ho vaig llegir fa temps, no recordo on. Normalment els primers mesos es va escrivint molt, poc a poc es va perdent embranzida, i quan fa sis o set mesos que no es publica res, es dona el blog per finiquitat.
Doncs bé, avui aquest blog cumpleix quatre anyets, o sigui que per ara, ha doblat la mitjana. Estic molt contenta!
Va començar com un regal de'n Jordi per Sant idem. Va dir, va que a tu t'agrada esciure, prova això.
I si, m'agrada, i molt, escriure. De fet, us confesso que estic fent un curs d'escriptura creativa i cada vegada m'agrada més, i està prenent forma alguna cosa que és possible que sigui per a mi molt important.
Doncs això, que moltes gràcies per ser-hi. Vaig començar aquesta aventura sense pretendre, ni de bon tros, tenir lectors, simplement volia escriure. Quan vaig començar a tenir comentaris o quan la gent em deia que em llegia, tenia un sentiment de vergonya terrible.
Ara a encarar els propers quatre anys. Que temes no en falten.

13 comentaris:

Assumpta ha dit...

Doncs, noia, MOLTÍSSIMES FELICITATS!! :-))

Recordo perfectament el primer post teu que vaig llegir. Explicaves les coses que t'agradaria fer a un aeroport... i algunes d'elles eren molt gracioses ;-)) com em vas fer riure d'una forma tan simpàtica doncs vaig començar a seguir-te :-))

Mercè Solé ha dit...

Per molts anys, Maria. Sempre és un goig llegir-te!!

Núria ha dit...

enhorabona, Maria. No es tracta només de perdurar en el temps, sinò de tenir una qualitat que ens permet gaudir en llegir-te, i aprendre'n coses cada dia...
T'agraeixo molt les teves entrades sempre, i espero que siguin moltes més...
Una abraçada de les nostres...
Núria

Francesc xerric ha dit...

Enhorabona i gràcies per tantes estones compartides.

Jordi Morrós Ribera ha dit...

Doncs les meves sinceres felicitacions.

Tinc algun amic que quan veu que escric a altres blogs em vol convèncer que en creï un de propi.

Tot i que m'agrada escriure de moment m'estimo més acollir-me a l'hospitalitat de gent més decidida com tu. Em fa molt de respecte això de crear, i com tu dius potser al cap d'un parell d'anys no poder mantenir més la criatura en bon estat de salut i de creixement.

Et reitero les felicitacions.

eloi ha dit...

Doncs va ser un molt bon regal! com també ho és per als que de tant en tant també hi entrem.
Enhorabona i ànims amb l'escriptura creativa!

Teresa ha dit...

Moltes felicitats! Me n'alegro que sigui una excepció en això de la superviència dels blocs.
Teresa

Minerva ha dit...

Felicitats pel bloc, fa temps que no ens veiem, però tant de bo que seguissis sent professora meva, i seguir encomanant-me la teva bondat com també les teves ganes d'ensenyar.

Gràcies per compartir els teus pensaments amb tots els que et seguim!

Minerva

Maria Escalas Bernat ha dit...

Moltes gràcies a tots!
Estic d'un "subidon" que no us ho podeu imaginar!

montserratqp ha dit...

Per molts anys, Maria...et continuare seguint en els propers anys...

Sir 6,14 ha dit...

Doncs ja fa quatre anys que anem llegint-lo! Ja saps, quan publiquis un llibre, tindràs uns quants compradors!
Per molts anys!

Jaume Pubill ha dit...

Per molts anys! Et segueixo de tant en tant i m'agrades. Que segueixi el blog per molts anys.

Mar, Pepe, José Manuel y Sofía ha dit...

Doncs Maria, una mica tard però les meves sinceres felicitats!!! Ànim amb l'escriptura si t'agrada: com li vaig dir al Joan Fernandez: que et converteixis en una blogger i/o escriptora famosa i que puguis si vols viure d'això!
Mar