diumenge, 28 de març del 2010

El cor virtual

Cada vegada estic més fascinada per les immenses possibilitats que ens ofereix internet, si es juga bé amb la creativitat i amb les ganes de participar de la gent.
Penso que iniciatives com aquesta son veritables senyals de pau, d'agermanament, d'harmonia.
Un compositor, Eric Whitacre, ha creat un cor virtual: 185 persones de 12 països diferents, van rebre les partitures mitjançant facebook i el blog del compositor, van enviar videos a youtube amb la seva participació i el compositor ho va editar.
A mi m'ha semblat bellíssim.

3 comentaris:

Assumpta ha dit...

Sembla màgic! És magnífic!!

M'ha agradat MOLT, MOLT!!

A més, mentre ho escoltava, em donava una sensació com molt, molt de calma, de tranquil·litat ;-)

Xavi Padrissa ha dit...

Maria, fantàstic!
La gent s'uneix per a coses belles i sensibles!
M'ha agradat veure gent tant diferent, adults, joves de diversos estils i països, que fan una cosa "amb harmonia".
gràcies per donar-ho a conèixer!
Xavi

Sir 6,14 ha dit...

Senzillament genial!