dimarts, 29 de setembre del 2009

Àngels

Cada vegada hi crec més. Cada vegada em sento més protegida i estimada per àngels que vetllen per mi. Estic segura que la meva padrina Maria ha esdevingut àngel i prega per mi com jo per ella, sento que encara estem connectades i que la tinc al meu costat escrivint això.
També tinc altres àngels íntims que em protegeixen, i que a vegades em deixen caure, perque aprengui i em faci més forta
Avui és la festa dels arcangels, de fet és el sant del meu fill Miquel. Però a mi m'entendreixen més aquests altres àngels, em són més propers : els àngels humils que han tingut amb nosaltres una relació tan estreta i que la continuen tenint.

Us deixo amb un video amb una cançó de Silvio sobre els àngels. Espero que us agradi.

3 comentaris:

Núria ha dit...

Gràcies.

Jordi Morrós Ribera ha dit...

El principal record que tinc de quan era petit dels àngels era una pregària que deia: "Àngel de la dolça companyia no em deixeu sol ni de nit ni de dia".

Aquesta invocació me la va ensenyar la meva mare, però en canvi quan se suposa que m'he anat fent gran no l'he tinguda present fins fa poc.

De fet ara se'n parla força dels àngels en diferents àmbits.

Fins la propera.

eloi ha dit...

Ostras, molt bona la cançó tot i que el Sílvio feia temps que el tenia arraconat. Me la apunto!