dissabte, 5 de gener del 2008

els reis ja venen....


Així els va dibuixar el Mateu a finals de desembre. Vam fer servir aquest dibuix a la felicitació de Nadal, i no me'n puc estar ara de compartir-ho amb tots.
Ara us el desxifro: els tres reis que van en barca. (el Mateu de gran vol ser pirata) N'hi ha dos que remen, (podeu veure els rems a l'aigua fent la ondulació de l'aigua) i el que riu més és que està duent el timó (pillin, ell no fa esforços i així pot anar rient)
Van seguint una estrella que a la cua porta escrit cap on han d'anar (gràcies a Deu no els ha dibuixat seguint un GPS!) i tenen l'àncora preparada per quan arribin. Els està mirant un peixet, i davant de tot, al centre, podeu veure un tauró, amb una aleta dorsal una mica hipertrofiada, però tauró al capdavall.
Ai, no se, dieu-me marassa, però la veritat és que em sembla genial. I més per tenir només quatre anys!
Vosaltres què en penseu?
Ei, per cert, bons reis!

10 comentaris:

Cristina Estruch ha dit...

és un dibuis genial, i com a mestre sé el que dic, jejeje, tot i que, de pas, es deixa entreveure el teu orgull carinyós de mare!
M'ha agradat molt...tandebò sempre ens acostessim a les coses de la vida com ho fan els nens! Bona nit de Reis, amiga blocaire!

Manel Filella ha dit...

Maria, és la millor felicitació i la millor manera de compartir la il·lusió i la felicitat que comporta la festa dels Reis.
Per als nens i nenes i per la gent gran que ho pot compartir amb ells i elles.
Un altre dia ja ens diràs què us han portat els Reis.
Felicitats

Ramon Bassas ha dit...

Crec que l'objectiu de tot artista hauria de ser intentar tornar a dibuixar com fan els nens... no?

Anònim ha dit...

Quina monada!!!

Fa uns mesos vaig descobrir a casa dels meus avis els àlbums que feia a la guarderia, entre els quals un bon grapat de dibuixos de Nadal. La mare em va dir que en conservés algun, però que en tirés la meitat... Mmmm... Entre nosaltres: ara els tinc amagats en una capsa a l'habitació. Aquestes coses s'han de guardar com el més gran dels tresors!

Bons reis!

Anònim ha dit...

Deliciósa, felicitats per l'artista.
Bons Reis per tots.

Marga

Francesc xerric ha dit...

Un missatge per en Mateu:

Ei, Mateu!
Molt guai el teu dibuix. Quina bona idea la teva mare de escampar-lo a l’espai perquè el puguem veure fins i tot els de ben lluny!
Els reis també deuen tenir internet... els agradarà!

Anònim ha dit...

ÉS GENIAL!!!

Una abraçada!!

Alls cuits mai couen ha dit...

jaja, els dibuixos dels nens són la pera. PErò jo me'ls he de mirar mil cops.
El del mig jaja és una mica gueño, però amb 4 anys ostres tenim tot un dibuixant ja.

Ja en penjarás més suposo!

Fins aviat!

Maria Escalas Bernat ha dit...

A tots: el Mateu està tot inflat d'orgull, gairebé tant com jo...
La veritat és que jo som incapaç de dibuixar una o amb un canuto, o sigui, si jo hagués dibuixat el mateix tema, m'hauria sortit més o manco igual.

Anònim ha dit...

Jo tinc un vaixell pirata del meu nebot Gabriel al suro del despatx.

A sobre diu "tiets, signeu a la ratlla". I hi ha una ratlla...

(Baba a tope)