diumenge, 12 d’agost del 2007

meme

El Ramon m’envia un meme, i ja van dos! a veure si me'n surto. Em demana que recomani blocs. A Mallorca no tinc connexió a Internet a casa, i per connectar-me he de fer quilòmetres. Escric això des de casa, de memòria, i quan em connecti intentaré buscar les adreces i posar-les correctament.
A més dels blocs que tinc als enllaços, us recomano aquests altres:
Un bloc en català: El bloc dels oients de versió original. M’agrada molt molt molt.
Un bloc en un altre idioma: El Gorkalimotxo.
Un post d’especial interès: un microconte del post de la Care, que ja vaig recomanar en un altre meme
Un web: Menéame, o la prova que internet posa a l’abast de tothom tota la informació
Una eina d’Internet: Google earth. Tinc gent que estimo i viu lluny, i el google earth crea addicció. És un petit exemple de com les distàncies han canviat amb la xarxa.
Un Video/ un Audio... Els aniré penjant aquests dies.

Envio aquest meme al Vladimir, El Manel Filella i L'Eloi Aran
Petoneeeeeets